maandag 12 oktober 2020

bloghop 12 Oktober Bella Lulu knipvel 'Santa Claus'

 

Hallo allemaal! Wat gezellig dat je komt kijken naar onze blog-hop! Er is een mooi Realistic Bella Lulu knipvel 'Santa Claus', en daar heeft het design-team weer wat mooie creaties mee gemaakt.. Ik heb er een mooie loaded envelop mee gemaakt.


Ik heb een loaded envelop gemaakt door de Dutch Doobadoo-mal Card Art A4 Cortado2pc nr. 470.713.804 op rood cardstock (Florence 'poppy'2926-030) van Vaessen creative te leggen, om te tekenen en uit te knippen. Ik heb de Dutch Doobadoo-mal niet rechtop maar op zijn kant gebruikt. Erg leuk om deze mal ook op die manier te gebruiken zoals je ziet! Van het Bella Lulu designpapier 'Winterpret' nr. 3004/0004 heb ik de rode vellen eruit gevist om te gebruiken voor dit project. Op de voorkant van de loaded envelop zie je de prachtige kerstboompjes, gestanst met de "Silent Night'-Christmas Tree- nr. 6002/1507 en de mooie sterretjes 'Star Border'6002/1494 beide van Joy!crafts.


In de loaded envelop kun je leuke kaartjes, dunne boekjes, tags etc. steken..al naar gelang je zelf leuk vindt. Ik heb een tag gemaakt (met behulp van Dutch Doobadoo-mal Cortado) met een plaatje van het mooie Bella Lulu Realistic knipvel 'Santa Claus' nr.3000/1001. Dit heb ik op een stukje rood cardstock ( Florence 'Poppy") geplaatst wat ik uitgestanst heb met de blauwe mal ven Noor!Design -Cutting&embossing- nr6002/0579. De tekst en het plaatje met kopje chocomelk komen uit het plaatjes-blad wat bij designpapier 'Winterpret' hoort. De tweede tag, -ook gemaakt met de Dutch Doobadoo-mal Cortado- heb ik ongeveer in het midden gerild zodat ik hem kon vouwen en zo een mini-boekje heb. Met een lintje wordt het dicht gestrikt. Ook hierop en aan de binnenkant heb ik een plaatje van het Bella Lulu knipvel 'Santa Claus geplaatst. Aan de binnenkant van het miniboekje ook een tag geplaatst van het plaatjesblad uit het designpapier 'Winterpret'en zelf nog een losse tag gemaakt die daar achter geschoven kan worden.  


Ik hoop dat je met veel plezier mijn creatie bekeken hebt! Tot de volgende keer,
Heel veel creatieve groetjes...Natalie
Je mag nu verder hoppen naar;Gerlinde

Veel plezier!


5 opmerkingen: