maandag 28 september 2020

Bloghop maandag 28 september, Bella Lulu knipvel -Winter scene-

 

Hallo allemaal, leuk dat je de bloghop een bezoekje brengt! Vandaag een mooie bloghop met winterse plaatjes..dat kan ook niet anders met het nieuwe Bella Lulu knipvel  -Winter Scene- waar ieder van het design-team een creatie mee heeft gemaakt. 


Ik heb een soort album gemaakt met een aparte sluiting aan de voorkant door middel van twee kerstboompjes die door een sleuf naar voren komen. Voor de kerstbomen heb ik de Dutch Doobadoo-mal 470.713.723 gebruikt. Ik heb een aantal prachtige stansen gebruikt, voor de hertjes 'Silent Night'-Deer- 6002/1508 en de kleine kerstboompjes,  'Silent Night'-Christmas tree- 6002/1507 beiden van Joy!crafts. De grasborder is gestanst met 'NoEnd kleine grasrand'6002/1453 ook van Joy!crafts.


Als je het album open klapt zie je twee zijflappen met het kerstboompje aan twee kanten eraan. Ik heb voor dit album wat dikker craftpapier gebruikt en wit cardstock als basis. Verder heb ik het designpapier 'Misty Winter' gebruikt van Noor!design wat supermooi bij het Bella Lulu knipvel -Winter Scene- past. De belletjes zijn gestanst met 'Silent Night'-Christmas Bells- van Joy!crafts.


Als je de zijflapjes opzij doet zie je een mooi winters tafereeltje..ik heb een hekje geplaatst (stans van Marianne Design 'collectables', COL1423) als pocket en daar een kaartje in gemaakt met een plaatje uit het Bella Lulu knipvel -Winter Scene-. eventueel kun je op de achterkant van dit kaartje een berichtje schrijven.


Als je verder gaat door het album heb ik eerst nog een pocket met sterretjes-rand gemaakt. Deze is gemaakt met de leuke 'Star Border' van Joy!crafts, 6002/1494. Op de volgende bladzijde een schuine pocket met de stansmal 'Merry Christmas' van Joy!crafts, 6002/0938.


Op de laatste bladzijde heb ik het kaartje vastgelijmd en is er plaats om een persoonlijk berichtje te schrijven in het blauwe gedeelte. Ook hier heb ik een klein hekje geplaatst met een hertje. Alle kaartjes hebben als basis wit cardstock en een stukje designpapier van 'Misty Winter' wat gestanst is met de stans-set van 'CraftEmotions' ,nr. 115633/0922. 


De stempel-teksten op de kaartjes zijn gemaakt met de clearstempels 'Hello Winter' van Marianne design CS1037.
Ik hoop dat je met plezier de bloghop hebt bezocht. We vinden het leuk als je bij ieder een reaktie achter laat! Je mag nu terug hoppen naar;Noor&Zo 
Ook hier mag je dan een reaktie plaatsen..
Creatieve groetjes, Natalie


5 opmerkingen:

  1. Prachtig Natalie mooie layout van je kaart.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie kaart leuk zo met die kerstboom
    gr Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf dit idee met die kerstbomen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat gaaf. Als je dit krijgt met of voor kerst dan ben je echt een bofkont. Werkelijk prachtig.
    Dit knipvel is ook zo gaaf en komt bij mijn favorieten terecht🙈 Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen