zaterdag 12 september 2020

Bloghop 11 sept. -Verrassingsdoosje-


Hallo! Irina heeft een heel erg leuk verrassingsdoosje bedacht! In deze bloghop laten we verschillende uitvoeringen ervan zien..zodat je leuke ideeen kunt opdoen. Het filmpje hoe je het kunt maken vind je in 'All inclusive'.


Ik heb gekozen om als basis wit cardstock te gebruiken.. het designpapier komt uit twee verschillende sets, het paarse designpapier is van het Noor!design -Lavender Garden-, en het rode is van Noor!design -Love Letters-. De grote strik op het klepje heb ik gemaakt met de MarianneDesign- stans -Creatables- nr.LR0448.


De leuke gnome, die door het raampje spiekt komt uit het Bella Lulu knipvel - Magic Gnomes- evenals de tekst op de voorkant van het doosje. Ik heb twee doorkijkjes gestanst met de Bella Lulu stansenset - Nesting Dies- nr. 3002/0003. Achter deze doorkijkjes heb ik een stukje Mika geplaatst.


De mooie witte sterren komen uit het Dutch Doobadoo -Dutch paper Art A4 Snowflakes_ nr. 472.948.003
Op de voorkant heb ik ook een heel klein beetje sisal gebruikt onder de tekst.


Het is een leuk doosje om te maken en ook om te geven! Hopelijk heb je leuke ideeen opgedaan om ook dit doosje te gaan maken!
Heel veel creatieve groetjes, Natalie
Je mag nu verder hoppen naar; Noor&Zo 

1 opmerking: