maandag 21 september 2020

bloghop 21 September Bella Lulu knipvel - Bubbelgum- .

 Hallo allemaal! Vandaag hebben we in de bloghop allemaal iets gemaakt met het leuke Bella Lulu knipvel 'Bubbels'. Een knipvel met lekker veel kleurtjes en snoepjes en kindertjes die een kauwgom-bubbel blazen...kijk je mee naar wat ik heb gemaakt?


Zoals je ziet is het een en al vrolijkheid op mijn kaart! Ik heb als basis wit cardstock gebruikt op de Dutch Doobadoo-mal Card Art A4 Iris nr. 470.713.783. Het designpapier wat ik voor deze kaart heb gebruikt is het lekker vrolijke -Let's Party- van Noor!Design.  Op het middenstuk van de kaart heb ik de prachtige grote blauwe stansmal -Ribbon Doily- nr.6002/1528 van Joy!Crafts gebruikt. Deze stans heb ik twee keer gebruikt, de tweede heb ik doormidden gesneden en op de twee zijstukken van de kaart ieder een helft geplaatst. Doordat ik het niet geheel heb gelijmd kunnen deze halve circels nu als pocket gebruikt worden!Door de rand van deze circels heb ik een mooi lint geregen, waardoor ze echt bijzonder mooi worden.


In deze pockets heb ik natuurlijk ook tags gemaakt.. dit heb ik gedaan met stansen uit eigen voorraad en erop heb ik een ronde tekst uit het knipvel geplaatst en een rond stukje wit cardstock gestanst met de Bella Lulu -Nesting Dies- . Verder heb ik natuurlijk heel veel snoepjes, kauwgomballen-automaat en de kindertjes uit het Bella Lulu knipvel - Bubbelgum- 3000/0070 gebruikt. Met een circelpons heb ik uit verschillende kleuren cardstock nog wat 'kauwgomballen' geponst en deze hier en daar op de kaart geplaatst, en deze met een witte gelpen wat glans gegeven..


Deze kaart kun je ook neerzetten, en kan gevouwen worden zodat je hem makkelijk kunt versturen.
Ik hoop dat je het leuk vond even mijn blog te bezoeken, je mag een berichtje schrijven onderaan deze post..dank je wel voor je bezoekje en heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je mag nu verder hoppen naar; Gerlinde


3 opmerkingen: