vrijdag 18 september 2020

Bloghop 18 september -Boekkaart-

 Hallo allemaal! In deze blog-hop ben ook ik aan de slag gegaan om een Boekkaart te maken. Corry heeft hier een heel duidelijk instructie-filmpje voor gemaakt wat je terug kunt vinden in de All Inclusive. Ik vond het heel leuk om te maken, kijk je mee hoe het is geworden?


Dit is de voorkant van mijn Boekkaart. Ik heb hiervoor het prachtige Bella Lulu designpapier 'Anemoon'gebruikt. De rode bloemetjes komen uit eigen voorraad..het vosje en de brieven zijn plaatjes uit de plaatjes-sheet die in het desingpapier-set zit. 
       

Als je het lintje los maakt kun je het 'boekje'openen en dit is de binnenkant van mijn boekkaart. 


De rechterkant komt door het ontwerp echt een stukje omhoog waardoor je ruimte hebt om stansjes/plaatjes erin te plaatsen waardoor je boekje diepte krijgt. Dit geeft een heel tof effect!


Aan de linkerkant heb je ruimte om bijvoorbeeld een pocket met tags te maken, zoals ik hier gedaan heb. Voor deze pocket heb ik een rand-pons van Vaessen Creative gebruikt.


Ik heb met veel plezier deze Boekkaart gemaakt, Corry legt het heel duidelijk uit in het filmpje wat terug te vinden is in All Inclusive. Ik hoop dat je mijn uitvoering ervan leuk vind..
heel veel creatieve groetjes, Natalie
Je mag verder hoppen naar; Gerlinde


5 opmerkingen: