maandag 7 september 2020

bloghop Bella Lulu stansmallen 'Stitched Borders' 7 sept.


Hallo, wat leuk dat je de bloghop bezoekt. Vandaag iets heel leuks in de hop namelijk de nieuwe Bella Lulu -Stitched Borders- stansmallen. Hiermee kun je fantastisch mooie creaties maken..


Wat leuk dat je komt kijken wat ik met de nieuwe stansmallen van Bella Lulu heb gemaakt! Toen ik deze mallen zag wilde ik er meteen een uitklapbaar album  mee maken zodat ik de mallen vaak kon gebruiken. Ook heb ik een bandarol gemaakt waarbij ik de Bella Lulu Stitched Borders stansmallen ook gebruikt heb.


Ik heb wit en frisgroen Florence (086) cardstock gebruikt als basis en designpapier Forest Winter -Scr@p- van Joycrafts. Zoals je kunt zien komen de gesculpte randen met het gaatjespatroon hier supergoed tot zijn recht! De drie gesculpte stansmallen zijn op elkaar afgestemt zodat ze perfect naast elkaar passen.




Aan de binnenkant heb ik verschillende pockets gemaakt waarbij ik zowel de gesculpte stansmallen als de rechte stansmal van de Bella Lulu stansmallenset  'Stitched Borders'gebruikt heb. Ik heb hier ook donkerrood cardstock van Florence (031)gebruikt. 


Ik heb verschillende stansen gebruikt,  voor de kerstroos de Silent Night - poinsettia- 6002/1493 van Joycrafts. En de Cutting Stencils Banners 6002/1467 van Joycrafts. De stempeltekst heb ik gemaakt met de clearstempels van Marianne design -Hello Winter - by Marleen nr. CS1037.  


Deze dubbele tag (aan de binnenkant kun je er een persoonlijke boodschap inschrijven) heb ik zelf gemaakt. En ook hier weer gebruik gemaakt van de Bella Lulu  -Stitched Borders- . De bovenrand heb ik aan elkaar gelijmd en er een gaatje ingestanst en een eyeled geplaatst. Ik vind het heel leuk, deze gesculpte rand bovenaan de tag.


Ik heb vier enkele tags gemaakt, waaronder deze twee van Bella Lulu -Tag Along-. Dit zijn oude stansmallen die niet meer in de winkel verkrijgbaar zijn..maar ik vind ze zo leuk dat ik ze toch gebruikt heb..zonde om dat niet te doen als je ze hebt toch? De ronde stansen op deze tags zijn de nieuwe Bella Lulu -Nesting Dies- nr. 3002/0003 van Noor Design. Ook deze stansmallen gebruik ik erg vaak bij mijn projecten!


Ik heb ook enkele stempelteksten van de clearstempelset  -Buttons- van Bella Lulu nr. 3002/0110 gebruikt. Op de blaadjes en de kerstroosjes heb ik wat druppeltjes Nuvo Crystal drops -Red Berry- en Nuvo Glitter drops -White Blizzard- geplaatst.


Ik hoop dat je met veel plezier gekeken hebt wat ik gemaakt heb met de Bella Lulu -Stitched Borders- nr.3002/0004.
Bedankt voor je bezoekje, heel veel creatieve groetjes, Natalie
Je mag weer verder hoppen naar; 
Gerlinde

Heel veel plezier, en tot de volgende keer!

11 opmerkingen:

  1. Schitterend! Mooi hoe je de borders hebt verwerkt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW! Weer zo'n prachtige creatie! Top!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow schitterend gedaan Natalie ook geweldig papier.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze kaart is op zich al een cadeautje. Erg mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW.....prachtige kaart en wat heb je de Bella Lulu stansset leuk gebruikt.....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om zo’n mooie kaart te mogen ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooi herfstkaart! Eekhoorns horen helemaal bij deze periode van het jaar... De nieuwe rand maakt je kaart helemaal af

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje/mapje Nathalie en geweldig papier gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie kerstkaart. De kleuren komen erg warm over!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De borderstansen zijn goed gebruikt bij dit kaartje. Echt een winters tafereel.

    BeantwoordenVerwijderen