maandag 14 september 2020

bloghop 14 september -Bella Lulu knipvel 'Biertje'


Hallo! Leuk dat je de bloghop bezoekt. Er is een nieuw Bella Lulu knipvel -Biertje- (3000/0071) waarmee het designteam in deze bloghop aan de slag is gegaan..kijk je mee?


Kijk hoe vrolijk! Je krijgt meteen zin in een feestje als je dit ziet toch? Ik heb voor deze kaart twee Dutch Doobadoo mallen gebruikt. Voor de ondergrond de Dutch Doobadoo-mal nr. 470.713.178 , deze heb ik op donkerblauw cardstock uitgetekend en geknipt, en daarna uit dezelfde mal het designpapier met houtstructuur  van Noor!design -Vintage Jeans- . Hier heb ik een stiksteekje op getekend met een witte gel-pen. De bierpul is eigenlijk een mok. Deze heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo-mal Dutch Card Art Mug nr. 470.713.589. Eerst heb ik de mal op zachtblauw cardstock gebruikt ( Florence 045) en daarna op donkergeel cardstock ( Florence nr.008). Om er een bierpul van te maken heb ik drie stukken gestanst met een rechthoekige stans uit eigen voorraad en deze met foamtape op de mok geplaatst. Om het schuim van bier te creeren heb ik de ronde  Bella Lulu stansen -Nesting Dies- gebruikt..deze heb ik met geel be-inkt en boven de mok geplaatst. Op het donkergeel heb ik met een zwarte dun-schrijver wat belletjes getekend om een echt bruisend- bier-effect te krijgen. Daarna heb ik verschillende figuurtjes en teksten gebruikt van het Bella Lulu knipvel -Biertje- nr. 3000/0071. 


Als je de kaart opent zie je dat ik daar ook nog een aantal ronde stansen heb geplaatst van de Bella Lulu -Nesting Dies-, dit om het mooi af te werken. Ook hier wat teksten en plaatje van het Bella Lulu knipvel -Biertje- gebruikt. Aan de rechter zijde van de kaart een donkergeel stuk geplaatst met ook kleine getekende bier-bubbels ..hier is plaats voor een geschreven boodschap.


Op het bierschuim gemaakt met de -Nesting Dies- van Bella Lulu heb ik wat druppeltjes gezet met Nuvo Glitter Drops -White Blizzard- zodat je een echt schuim-effect krijgt. Ik hoop dat de jarige die deze kaart krijgt er heel vrolijk van wordt..en ik hoop dat jij/U misschien een leuk idee heeft opgedaan!

Heel veel creatieve groetjes, Natalie
Je mag nu verder hoppen naar;Thera
Veel plezier!

5 opmerkingen:

  1. Prachtig en leuk hoe je de schuimkraag hebt gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owh die is geestig een bierglas dat open kan...hihihi die had ik nog niet gezien en niet aan gedacht.
    Deze serie plaatjes lenen zich uitstekend voor dronken zijn.
    Heb het ook al op een kaart gebruikt maar kan ik pas eind van de maand online zetten anders heeft de jarige het al gezien.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kaart met geweldige kleurtjes 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze bierpulkaart...leuk die rondjes schuim zo en zeker een leuke details aan de binnenkant..KNAP gedaan ook met die super gave plaatjes van LuLu
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen