vrijdag 16 oktober 2020

bloghopvrijdag 16 oktober - Driehoekjeskaart-

 

                                                           Hallo Allemaal,

Wat gezellig dat je onze bloghop bezoekt! Vandaag een leuk project in 'the spotlight' wat Thera bedacht heeft, namelijk de Driehoekjes-kaart. Deze is erg leuk om te maken in allerlei thema's. Wil je ook dit model maken dan kun je het instructie-filmpje terug vinden in All Inclusive van Noor&Zo.


Dit is mijn creatie geworden. Een vrolijke verjaardagskaart in geel/bruin tinten. Het designpapier komt uit mijn eigen voorraad dit keer. Het gele cardstock is van Florence 2926-008 Grapefruit. Als de kaart dicht is zie je allerlei vakjes, en op de voorkant het lieve uiltje uit het Bella Lulu knipvel 3000/0038.


Maak je de kaart open dan zie je het driehoekje oppoppen en de achtergrond. Door het model kaart krijg je echt diepte en veel plaats om leuke teksten en plaatjes te plaatsen. Ik heb er nog een paar bloemetjes en pajetjes her en der tussen geplaatst. 


Je kunt de kaart ook prima neerzetten zoals je hierboven op de foto ziet.
Ik vond het heel leuk om deze kaart te maken, een bijzonder model maar niet moeilijk om te maken.
bedankt dat je mijn blog even bezocht hebt..

heel veel lieve creatieve groetjes, Natalie

Je mag nu verder hoppen naar; Gerlinde

Veel plezier!


2 opmerkingen: