vrijdag 23 oktober 2020

bloghop vrijdag 23 oktober -MDF lantaarn-

 

Hallo Allemaal,

Vandaag in de blog-hop iets heel leuks; de MDF-lantaarn! Natuurlijk zijn we allemaal in het designteam daar mee aan de slag gegaan..en ieder van ons heeft er weer een totaal andere uitvoering mee gemaakt. Je kunt deze lantaarn heel leuk een bepaald thema geven..


Ik heb ervoor gekozen de MDF-lantaarn in lichte, zachte kleuren uit te voeren. Als eerste heb ik alle MDF onderdelen 2x met witte gesso gedaan. Daarna heb ik met de Dutch Doobadoo-mal mask Zentangle A5 en struktuurpasta hier en daar op het MDF wat kantachtige struktuur aangebracht.


Na dat ik dit goed heb laten drogen heb ik met Nuvo Embellishment Mousse -misted mauve- en -pacific teal-  delen ingewreven zodat de struktuur nog beter zichtbaar wordt. Hierna heb ik op de nog natte mousse wat holographic embossing powder van Artemio gestrooid en dit met de heattool gedroogd..waardoor er een glitterlaagje opzit.


Bij de basiskleuren van mijn MDF-lantaarn passen de leuke, lieve lama's van het Bella Lulu knipvel 'Lama's '3000/0041 heel goed, evenals het bijpassende designpapier  -Merry Lama- van Noor!design. 
Deze heb ik dan ook verwerkt op iedere zijde van deze MDF-lantaarn. Op de onderste rand van de lantaarn  heb ik wat Eis-kristall van Viva aangebracht waardoor je een supertof sneeuweffect krijgt.
Verder heb ik zelf wat kleine bloemetjes gehaakt en hier meeldraadjes in gemaakt en deze samen met wat uitgestanste bloemetjes hier en daar geplaatst. Op de bovenrand heb ik een pompon-randje gelijmd, deze past superleuk in het thema van de lama's! Op twee zijdes van de MDF-lantaarn heb ik aan de bovenkant nog een tag met tekst geplaatst met leuke zelfgemaakte tassels eraan.


Ik vond het superleuk deze MDF-lantaarn te maken, ik hoop dat je leuke ideeen hebt opgedaan bij mij en de anderen van het designteam.
Dit was mijn laatste blog-hop ..ik heb met veel plezier (iets meer dan een jaar) creaties gemaakt in het designteam voor de wekelijkse blog-hoppen!!

Heel erg bedankt allemaal voor het bezoeken, en alle leuke en lieve reacties!
Lieve creatieve groet!! Natalie

Je mag nu verder hoppen naar; Gerlinde

Heel veel plezier!


6 opmerkingen:

  1. Heel mooi en leuk in deze zachte kleurtjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige lantaarn,die kun je het hele jaar gebruiken,en je ziet je ogen uit,zoveel details

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk in de pasteltinten en zoveel op te zien!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi die zoet sappige kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook weer zo mooi gemaakt, leuk om te zien hoe ieder zijn eigen idee heeft om de lantaarn te pimpen, ook heel mooi de gehaakte bloemetjes
    Ja echt schitterend....
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige lantaarn in deze pasteltinten!En zoooooo mooi met die gehaakte bloemetjes en die tassels. Je hebt er een schitterende creatie van gemaakt. Ben ook helemaal weg van die zachte pasteltinten...
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen